ՈՒկրաինայի նախագահ Վլադիմիր Զելենսկին սպասում է տեղեկության, թե Թուրքիայում մայիսի 15-ի հանդիպմանն ով է ներկայացնելու Ռուսաստանը։ «Ես սպասում եմ, թե ով կժամանի Ռուսաստանից, և այդ ժամանակ կորոշեմ, թե ինչ քայլեր պետք է ձեռնարկի Ուկրաինան»,- հավելել է Զելենսկին։ Նա հիշեցրել է, որ ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփը նույնպես քննարկում է Թուրքիայում բանակցություններին մասնակցելու հնարավորությունը, ինչը կարող է լինել ամենաուժեղ փաստարկը։               
 

Ինչո՞ւ են գնումներ կատարում մարդիկ

Ինչո՞ւ են գնումներ կատարում մարդիկ
07.02.2017 | 11:56

Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվելու է դասընթաց` «Էմոցիոնալ վաճառքներ» թեմայով: Դասընթացի հեղինակն է «Ayvazyan & Partners» բիզնեսի կառավարման և զարգացման կազմակերպության կառավարող գործընկեր, բիզնես-փորձագետ ՎԱՀԵ ՌՈԲԵՐ ԱՅՎԱԶՅԱՆԸ: Թվում է, ըստ էության, մենք տրամաբանությամբ են գնումներ կատարում` հաշվի առնելով ապրանքի գինը, որակը, նպատակահարմարությունը և այլն: Սակայն փորձագետը նշում է, որ գնման որոշման կայացման մեջ տրամաբանությունը առավելագույնը 25-30 տոկոս է, մենք գնում և վճարում ենք կատարում էմոցիաներով:

«Վաճառքը հարաբերություն է մարդու և մարդու միջև, հետևաբար վաճառքը պետք է իրականացնել` ուսումնասիրելով ու ճանաչելով մարդուն, նրա վարքագիծն ու էմոցիաները: Դասական դեպքերում հաշվի են առնվում մարդու ազգային, կրոնական առանձնահատկությունները, սեռը, տարիքը: Շատ ավելի մեծ նշանակություն ունի, թե հաճախորդն ինչ է սիրում, ինչ նախասիրություններ ունի, ինչն է նրան ուրախացնում, հաճույք պատճառում, հոգսերը թեթևացնում: Վաճառքում և սպասարկման մեջ իրական հաջողության հասնելու համար պետք է սիրել հաճախորդին, հասկանալ ու ճանաչել նրան»: Փորձագետը նկատում է նաև, որ մարդիկ սիրում են շփվել, հաղորդակցվել, դրա համար կան սոցցանցեր, որոնք ունեն իրենց յուրահատուկ գույնն ու ֆունկցիաները` հավանել, մեկնաբանել, կիսվել-տեղեկացնել. «Այս ֆունկցիաները պատահական չեն ընտրվել, հարմարեցվել են մարդու նախասիրություններին: Նույնը պետք է վաճառելիս կիրառել: Օրինակ, օնլայն վաճառքի դեպքում ի՞նչ գույն պետք է ունենա գնում կատարելու կոճակը, ի՞նչ պետք է գրված լինի` «Ընտրիր հենց հիմա», թե՞ «Ընտրել», «Պատվիրե՞լ», թե՞ «Պատվիրիր»: Կամ կոճակը ձա՞խ կողմում պետք է լինի, աջո՞ւմ, թե՞ մեջտեղում, ինչքա՞ն տարածք պետք է զբաղեցնի և այլն»:


«Արդյո՞ք սպառողը չի տուժում, երբ ճանաչում ու կառավարում են նրա էմոցիաները» հարցին ի պատասխան զրուցակիցս ասաց, որ հաճախ մենք գնում ենք ապրանքներ, որ մեզ պետք չեն. «Կանանց մեծ մասը իրենց զգեստապահարանում ունի բավականին շատ հագուստ, բայց կրում է մեկ-երկուսը: Մնացածը ինչ-որ պատճառով չեն հավանում, թեև գնումը կատարելիս և վճարելիս այդպես չեն մտածել: Մյուս կողմից, սպառողը կարող է տուժել, երբ որևէ կարևոր և անհրաժեշտ ապրանք դեռևս չի գնել, ձեռք չի բերել: Ե՛վ գումարը, և՛ վճարելու որոշումը հաճախորդինն է: Վաճառքի ժամանակ ոչ ոք ոչինչ չի պարտադրում»:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Հ. Գ. Վահե Այվազյանի «Էմոցիոնալ վաճառքներ» հեղինակային դասընթացը տեղի կունենա «Մոսկվա» կինոթատրոնում, փետրվարի 25-ին, ժամը`14:00 - 19:00-ին: Դասընթացը վաճառքի և մարքեթինգի մասնագետտների համար է, և նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են գրագետ վաճառքներով, ձգտում են հասնել հաջողության: «Էմոցիոնալ վաճառքների» մասին Հայաստանում խոսվում է առաջին անգամ:

Դիտվել է՝ 3522

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ